Selecteer een pagina

In oktober 2020 is onze club gestart met een kettingfotoproject. Dit project is nu vrijwel afgerond.

Hoe werkt ons kettingfotoproject?

Een lid van de club wordt gevraagd een foto aan te leveren die kan dienen als startfoto van een ketting. Deze startfoto wordt naar een ander lid gestuurd, die een foto (volgfoto 1) kan aanleveren als vervolg op de voorgaande foto. Alleen deze opvolgfoto wordt weer naar een volgend lid gestuurd met dezelfde opdracht (volgfoto 2). En hetzelfde gebeurt dan nog een keer (volgfoto 3). Zo krijgen we een ketting van in totaal vier verschillende foto’s, die op de een of andere manier bij elkaar passen.

We hebben drie leden gevraagd een startfoto aan te leveren. Op basis van elke startfoto hebben we drie kettingen opgestart. In totaal ontstaan er zo 9 kettingen van elk 4 foto’s. Het leuke daarvan is dat elke startfoto drie heel verschillende kettingresultaten oplevert.

De drie fotokettingen op basis van startfoto 2 hebben we op de clubavond in november laten zien. Je kunt ze ook hieronder bekijken.

Op de volgende clubavonden laten we meer kettingen zien. Ook die foto’s komen dan op deze website.

Ketting B1

Ketting B2